Нейромаркетинг та інвестиції в сучасне мистецтво

8.11. Ки́єво-Могиля́нська бізнес-шко́ла. Київ, вул. Волоська, 8/5

8 листопада 2017 р.

Сучасне мистецтво стає предметом багатьох дискусій та спекуляцій.  В минулому поклоніння класичним шедеврам. Модерне суспільство переоцінює естетичні цінності віддаючи перевагу новим емоційним потрясінням та ідеям. Комерційне визнання, рекорди продаж витворів сучасних митців, шокуючі новини з арт-ринку інтригують необізнаних. Мистецтво стає масовим надбанням, предметом ринкових відносин, де гроші іноді стають важливішими за мистецтво...

Захоплююча гра для економістів, та пристрасть для колекціонерів,- арт-індустрія стрімко росте, збагачуючи креативні та перформативні індустрії.

У чому феномен сучасного мистецтва? Як його розуміти? Чи можливі “ефективні інвестиції” на арт-ринку?  Що керує поведінкою людей та їх вподобаннями? Нейромаркениг та нейроестетика пропонують свої висновки та відкриття.  

Реєстрація

Ключові питання

  • Феноменологія сучасного мистецтва – нейроестетика.
  • Закони нейроестетики, як вони діють сьогодні.
  •  Сучасне  мистецтво-мутація сприйняття прекрасного.
  • Арт-ринок і інвестиції в мистецтво.
  • Нейромаркетингові прийоми та дослідження у галузі мистецтва.
  • Феноменологія сучасного коллекціонування. Як розуміти сучасне мистецтво.

Відвідувачі лекції отримають розуміння:

  • формування ринкової вартості на предмети мистецтва;
  • поширеної на арт-ринку класифікації предметів мистецтва;
  • факторів, що впливають на визнання митців, та їх популярність;
  • підходів до колекціонування та інвестицій в мистецтво;
  • що таке нейроестетика, основні закономірності і закони;
  • що таке нейромаркетинг, та його можливості для оцінки предметів мистецтва;
  • базова перцепційна модель;
  • роль емоцій в процесі прийняття рішень;
  • як проходять нейромаркетингові дослідження;
  • практичні аспекти застосування нейромаркетингу.

Цільова аудиторія:

Топменеджмент та власники компаній, фахівці з маркетингу, галеристи та артдилери, діячі мистецтва та громадські лідери.

Про спікерів

 

ШЕВЧУК ПАВЛО Експерт з маркетингу. Нейромаркетолог.

Досвід управління маркетингом 17 років. Вивів на ринок цілий ряд успішних брендів, з яких найбільш відомі «Живчик», мінеральна вода «Прозора», пиво «Hike».

Розробляв і впроваджував маркетингову стратегію для ТМ. «Inkerman»,  «Клуб сиру»«Оболонь» і багатьох інших. Скрізь досягав позитивних результатів. Викладав в рамках програми MBA в MIM. Має нагороди за реалізовані проекти - Золотий пропелерЧорний пояс ДМЕФФЕ
  
 

НАТАЛІЯ ШПИТКОВСЬКА Експерт з інвестицій в мистецтво, співзасновник Artcult Foundation, Директор міжнародних проектів Інституту проблем Сучасного Мистецтва Національної Академії Мистецтв України, куратор, арт-менеджер і консультант.

Реалізувала більше 50 виставкових проектів в Україні і за кордоном, серед яких виставки в Вашингтоні і Нью Йорку та локальні проекти за участі визнаних міжнародних митців та кураторів. Співпрацює з ведучими аукціонними домами та галереями світу. Оглядач міжнародних арт-подій (бієнале, арт-ярмарок, виставок та аукціонів), експерт з міжнародного арт-ринку, консультує колекціонерів в Україні і за кордоном.